Kontakt: +381 63 468 387

Google oglašavanje – AdWords

Učimo o Vašem biznisu, analiziramo tržište i biramo ključne reči koje Vas stavljaju na prvo mesto Google pretrage.

Oglašavanje preko Google AdWords-a omogućava Vam da dosegnete ljude u trenutku kada traže ono što vi nudite.

Google, najmoćniji pretraživač, svojim programom za onlajn oglašavanje, omogućava Vam da dosegnete nove klijente i unapredite poslovanje. Vi određujete sve parameter, od budžeta i uticaja oglasa, do mesta gde će se on pojavljivati.

Danas je dobro poznato da Google ima odgovor na svako pitanje. Učinićemo da Vaš proizvod bude sledeći odgovor Google-a.

Google AdWords ima mnogo prednosti, a jedna od važnijih je da samo Google doseže do najvećeg procenta korisnika interneta. Takav postotak nema ni jedan drugi internet pretraživač. Tim Pixel Dizajna će Vam pomoći odgovoriće na sva vaša pitanja i rešiće sve vaše dileme u vezi ovog tipa oglašavanja. Pozovite nas da zajedno osmislimo strategiju zvanu Google AdWords.

Neka vas klijenti vide upravo onda kada na Google-u pretražuju ono što nudite. I plaćajte samo kada kliknu da bi posetili vaš veb-sajt ili kada vas pozovu.

google-adwords

Zašto bi trebalo da koristite Google AdWords?

Privucite više klijenata

Bez obzira na to da li želite da privučete nove posetioce veb-sajta, povećate onlajn prodaju, navedete klijente da vas zovu ili vam se uvek iznova vraćaju, Google AdWords može da vam pomogne.

Oglašavajte se lokalno ili globalno

Ciljajte oglasima klijente u određenim zemljama, regionima ili gradovima, odnosno na određenoj udaljenosti od preduzeća ili prodavnice.

Dosegnite prave ljude u pravo vreme

Ljudi pronalaze vaše preduzeće na Google-u upravo onda kada pretražuju stvari koje nudite.

Plaćate samo za ostvarene rezultate

Bez posete nema naplate

Registrovanje za Google AdWords je besplatno. Plaćate samo kada neko klikne na vaš oglas da bi posetio veb-sajt ili kada vas pozove. Drugim rečima, kada oglašavanje funkcioniše.

Započnite sa bilo kojim dnevnim budžetom

Od vas zavisi koliko ćete investirati. Samo počnite sa dnevnim budžetom koji vam odgovara pa ga u hodu prilagođavajte. Mnoga preduzeća započnu budžetom u iznosu od najmanje €5-10 dnevno.