Kontakt: +381 63 468 387

Facebook PIXEL

Facebook pixel
Šta je, čemu služi, kako funkcioniše!?

Ukoliko želite da počnete da se reklamirate na Facebook-u, jedna od vrlo važnih stvari koju treba da znate jeste kako da koristite Facebook pixel.

Šta je Facebook pixel?

To je programski kod koji nam daje Facebook i koji je vezan za naš nalog. Dakle to nije nešto što mi treba da napravimo, već je to nešto što dobijamo od Facebook-a.

Čemu služi?

Jednostavno rečeno, on nam služi da pratimo akcije koje ljudi realizuju na našem sajtu. Pomoću njega možemo da pratimo recimo ko je pročitao naš blog, ili pogledao video ili se registrovao na obuku. Sve to naravno, ukoliko taj neko ima nalog na Facebook-u. U nastavku pročitajte na koji način možete koristiti Facebook pixel da bi vaše reklamne kampanje bile efikasnije:

1) Kreirajte pixel za vaš Facebook nalog

Da biste ovo uradili, potrebno je da odete u Ads manager, i onda u koloni Assets kliknete na opciju Pixels. Nakon toga će se otvoriti novi ekran na kome treba da izaberemo opciju Create pixel. I to je to. Facebook će generisati vaš pixel.

2) Postavite pixel na vaš sajt

Kada ste kreirali pixel potrebno je da ga postavite na vaš sajt. Ovo je zadatak za onoga ko vam održava sajt i vi treba da mu proslijedite kod. Kod mu prosljeđujete tako što izaberete opciju Set up pixel na stranici za Pixel na kojoj smo ga prethodno generisali. Sada će se pojaviti prozor sa 2 opcije od koji vi treba da izaberete opciju Copy and paste code. Sada će se otvoriti novi prozor gde na samom dnu imate opciju Email instructions koja vam omogućava da kod pošaljete onome ko vam održava sajt.

3) Kreirajte posebne publike koje želite da pratite koristeći pixel

Ovo je najvažniji korak. To što ste postavili pixel ne znači ništa ukoliko ne kreirate posebne publike koje želite da pratite ovim pixelom. Možda je ovo najlakše da objasnimo na primjeru. Recimo imate vaš sajt i u okviru njega stranicu gdje ste napisali blog sa određenom temom koja mislite da može biti interesantna za kurs koji želite da lansirate. To znači da će ljudi koji su pročitali ovaj blog vama biti zanimljivi da vide vašu reklamu za kurs i želite da budu vaša ciljna grupa kada pustite reklamu. Sada ćete napraviti posebnu publiku na Facebook-u koja je čitala ovaj blog. Ovo ćete uraditi tako što ćete otići u Ads manager u kolonu Assets i onda izaberete Audiences. Otvoriće se novi prozor i vi u gornjem lijevom uglu kliknete na dugme Create Audience i izaberete opciju Custom Audience. Sada se otvara novi prozor gdje treba da izaberete opciju Website traffic. Sada se pojavljuje novi prozor na kome iz padajućeg menija Website traffic treba da izaberete opciju People who visited specific web pages i onda jednostavno iskopirate url stranice na kojoj se nalazi vaš blog. Kada sve ovo uradite, treba da sačekate da prođe neko vrijeme kako bi Facebook mogao da prikupi podatke. Dobro je kreirati ovu publiku barem mjesec dana prije nego što lansirate kurs da bi Facebook imao vremena da prikupi podatke.Ovdje se priča ne završava, ali ako se niste do sada bavili ovim, preporučujem da za početak isprobate da napravite jedno posebnu publiku koristeći samo kriterijum koji je vezan na posjetu određenoj stranici. Ono što može biti sledeći korak jeste da pratite konverzije, odnosno da pratite ljude koji su uradili neku željenu akciju na vašem sajtu, recimo prijavili se na kurs koji ste napravili. Ali o ovome ćemo pisati u nekom od sledećih blogova.

PRODAVNICA NA JEDAN KLIK!

Ukoliko želite da budete savremena prodavnica online je pravo rešenje za Vas… izradićemo prodavnicu savremenog dizajna i svih potrebnih funkcija za uspešno poslovanje na internetu.

Danas, kada je zivot postao veoma brz, sve je manje slobodnog vremena za klasicne kupovine i obilaske prodavnica, pravo je vreme da svoju prodavnicu plasirate u svaciji dzep, kucu, stan, radno mesto i na sva ostala gde je online pristup omogucen!

Pogodnosti online prodavnice su mnogostruke, verujemo da vec znate sve blagodeti koje ona donosi ali podseticemo vas u kratkim crtama.

24/7 radno vreme

Online prodavnica je dostupna svima svakog dana u svako doba dana i noći, ne mora niko da zna kada vam je redno vreme i da se uklapa da stigne pre zatvaranja. Jednostavno, sedne za računar, ušuška se u fotelju, krevet, uzme telefon, tablet, lap top, poseti prodavnicu i kupuje… jednostavno, brzo i praktično!

Bez granice

Niste ograničeni samo na kupce iz vaše sredine, online prodavnica vam omogućava da proširite tržište na celu drzavu, a čak i van granica. Za internet trgovinu nema ograničenja merenih kilometrima, svima je sve dostupno sada i odmah bilo gde da se nalaze Vaši kupci! Potreban je samo jedan mail, poziv, poruka…

Roba na kućni prag

Ono najbitnije od svih pogodnosti jeste upravo to što kupljenu robu kupac dobija na ruke, na svojoj kućnoj adresi za manje od 24 časa od momenta kupovine! Potrebno je samo da zapakujete poručenu robu i pošaljete brzom poštom na adresu kupca! Sve informacije stižu Vam automatski na mail posle kupovine!

Zbog mnogobrojnih pogodnosti online prodavnice uvek ste u prednosti u poređenju sa klasičnim prodavnicama! Uvek konkurentnije, jeftinije cene od klasičnih trgovaca jer nema kirije za lokal, računa za struju, komunalije, nema zaposlenih radnika… računar, internet i Vi, niko vise nije potreban. Odlično, zar ne?

DA LI STE ZNALI OVO?
Veliki broj ljudi prvo potraži ono što im treba na Google pretraživaču pa ako pretraga ne bude uspešna onda kreće u obilazak prodavnica. Zato je bitno imati pedantno urađenu online prodavnicu sa funkcionalnim i lepo dizajniranim okruženjem kako bi kupac stekao poverenje na prvi pogled i kupio od Vas!
Upravo zbog gore navedenih stavki slobodno nas kontaktirajte da zajedno dođemo do Vaših kupaca i većeg profita!

POŠALJITE VAŠE PITANJE!

Postavite nam bilo koje pitanje u vezi izrade online shop-a i odgovorićemo u najbržem mogućem roku!
Ukoliko Vas zanima cena izrade prodavnice budite što precizniji u opisu šta tačno treba da se napravi kako bi ponuda obuhvatila sve Vaše zahteve!