ONLINE MARKETING mnogima nepoznato i veoma komplikovano područje gde se teško snalaze početnici!

Ukoliko želite sami da uplovite u svet marketinga na internetu biće vam potrebno mnogo vremena za osnovne stvari, da ne spominjemo koliko je potrebno učenja i odricanja da bi savladali malo viši nivo.

U današnje vreme, kada je ekspanzija internet oglašavanja sve veća i jača, osnovni nivo znanja vam nije dovoljan da bi došli do cilja, prosto morate biti profesionalac!

Zato je najbolje angažovati agenciju koja se već duže vreme bavi internet marketingom, koja je u toku sa svim dešavanjima na terenu, koja prati trendove i tako uštedite svoje vreme i novac.

Ukoliko ste se odlučili da vam marketing vodi agencija, kao što smo mi, zaposleni u PIXEL DIZAJN studiju u Somboru, sledeći korak je da odaberete vid internet marketinga. Postoji više načina za oglašavanje, a mi ćemo izvodjiti 3 najčešća.

  1. Facebook oglašavanje
  2. INSTAGRAM oglašavanje
  3. AdWords – Google oglašavanje

Pa da krenemo redom. Pre svega, da pojasnimo dva veoma različita koncepta, Facebook i INSTAGRAM vs Google AdWords.

Facebook i INSTAGRAM

Ovaj vid internet marketinga je takav da se reklame “same nude” tj. “iskaču” korisnicima dok su na pomenutim društvenim mrežama. Dakle, napravite banere, odredite ciljnu grupu, uplatite sredstva i reklame same kreću po mreži i prikazuju se potencijalnim kupcima odnosno korisnicima vaših usluga. Mana je ta što se reklame prikazuju i vama naplaćuju i onda kada se prikažu onima koje to ne zanima. Ovo je ukratko, moglo bi o ovome pisati danonoćno.

Google AdWords

Oglašavanje ove vrste je malko drugačije. Ovde napravite kampanju, odredite ključne reči za pretragu, uplatite sredstva i startujete kampanju. E sad, kada korisnici Google pretrage pretražuju internet za onim što im treba, ukoliko ste aktivirali kampanju sa ključnim rečima koje traže, vaša reklama se prikazuje u rezultatima pretrage. Tek kada korisnik klikne na nju, vama se skida određeni iznos sa računa.

Postoji i ovde nasumično prikazivanje reklama ali na portalima koji imaju AdWords oglase, ovi oglasi se ne prikazuju na Facebook-u i Instagramu-u.

Na ovom portalu možete pogledati kako izgledaju Google AdWord reklame: SOMBOR PORTAL

Inače, pomenuti portal, izašao je iz naše kuhinje, mi smo ga izradili i predali klijentima 😉

O Google oglašavanju, takođe, možemo danima pisati, ovo je samo ukratko kako koje reklamiranje funkcioniše, po objašnjenim principima rada možete sami da odlučite koji vid oglašavanja vam je potreban, mi smo uvek pre za Google AdWord jer je direktniji, pogađa uvek u centar, prikazuje se ljudima koji traže vašu uslugu ili proizvod, ne iskače nasumično dok listate internet stranice! Mislite o tome kada odlučujete!

Nakon odluke ili ukoliko vam je potrebna pomoć oko odluke kako da nastupite na tržištu, kontaktirajte nas, što pre počnemo sa reklamom pre će se povećati profit.

p.s. NIKADA NE ZABORAVITE, ulaganje u reklamu NIJE TROŠAK nego uvek odlična INVESTICIJA!

WEB DIZAJN

WEB DIZAJN

Izrađujemo profesionalne web prezentacije, prodavnice, blogove.

GRAFIČKI DIZAJN

GRAFIČKI DIZAJN

Profesionalni grafički dizajn svih proizvoda.